Språkkurs og musikkurs i Italia - Forum

16.04.2008 12:00   Anonymt medlem
Hei, Jeg går kulturprosjektledelse ved høyskolen i lillehammer og neste år har jeg veldig lyst til å dra til italia for å studere. ( 2 året er egentlig et fordypningsår, som jeg skal ta i "musikk"). Jeg så dere hadde en link (som nå er forsvunnet) til "accademia europea di firenze" som tilbød både språkkurs og musikk kurs. Dette så ut som et veldig bra opplegg, kan dere fortelle litt mer om det? Dette er vel ingen fag man kan få godkjent i en bachleor grad, eller er det? Det som hadde vært interessant for meg er å lære det italienske språket, og ta kurs i musikk (jeg spiller piano).

Svar: Språkkurs og musikkurs i Italia
16.04.2008 12:01   Anonym
Hei! Denne skolen ligger dessverre ikke inne med inofrmasjon på studentum.no enda, men når det er sagt så kan du gå inn på den svenske studentum siden og lese litt om accademia europea di firenze der, klikk på linken. Nå er vi kun en internett side som samler ulike skoler og utdanninger på en site, så jeg har ikke så mye detaljert informasjon om de ulike utdanningene som skolene tilbyr. Det du kan gjøre er å fylle i interesseskjemaet som du finner lengst ned på informajsonssiden til Accademia (når du har klikket på lenken ovenfor) da blir du kontaktet av noen fra skolen enten på mail, post eller tlf. Håper du får svar på det du lurer på og lykke til med studiene!

Finn utdanninger innen kategorien