Spansk - Forum

06.05.2008 14:31   Marta
Hei. Er det noen som vet om noen spanske språkskoler som er å anbefale i Spania?

Spansk
01.09.2008 16:13   Dorthe Merete
Det er mange bra språkskoler i Spania men det er viktig at man sjekker at skolen er seriøs før man bestiller noe. Selv reiste jeg med EF til Spania og jeg synes at det var helt ok! Regner med at alle skolene som finnes med her er både seriøse og bra! Dorthe

Spansk
08.09.2008 08:54   Ellen
Hei Marta! Jeg kan anbefale Malaca Instituto. Skolen ligger i Malaga, og tilbyr kurs av alle slag. Lærerene er ekstremt dyktige og undervisningen består for det meste av lek og samtaler, og er utrolig morsom. Ingen har lov til på prate engelsk og man lærer mer enn hva man tror er mulig. Man velger selv om man ønsker dag- eller kveldsundervisning. Jeg kan virkelig anbefale denne skolen. I tillegg er miljøet ungt og man blir fort en sammensveiset gjeng. De fleste er mellom 18 til 23 år og kommer fra Sverige, Norge, USA, Nederland og Tyskland. Kan også anbefale å velge skolens leiligheter, hvor man bor med et par andre studenter. Leilighetene ligger fint til og reiser du med venner får du mest sansynlig bo med disse om du søker på forhånd! Vidre er Malaga en super by på alle måter, kafeer, shopping og uteliv! Lykke til!!

Finn utdanninger innen kategorien