Økonomi og Administrasjon til Eiendomsmegling - Forum

15.02.2016 14:05   Martin Jose Nielsen
Hei! Jeg er en 20 år gammel gutt som studerer bachelor økonomi og administrasjon ved UiA. Om et år er jeg ferdig med bacheloren, og har vurdert å da bli eiendomsmegler. Ifølge nettsidene til de fleste skolene som tilbyr dette studiet (eiendomsmegling), så står det at de har mange fag som ligner og som matcher med studiet mitt, slik at jeg da kan søke om fritak for disse fagene. Jeg lurte på hvordan det var med et sånt studium om jeg ønsker å gå over der når jeg kan søke fritak for over 8 fag over hele studiet. Er det mulig å ta de resterende fagene som enkelt fag?? og da fortsatt få en bachelor i eiendomsmegling? Alternativ 1. vil jo være å søke inn på bachelor i Eiendomsmegling og da søke fritak for et og et fag etter hvert som de kommer. Da blir det 6 semestere med kanskje 2. fag, 2. fag, 2 fag, 3. fag, 1. fag, 3 dag... Alternativ 2 (som jeg håper at går ann) å ta enkeltfag der jeg kan slå de litt sammen og lage meg for eksempel 4 semester (slippe 1 helt år)

RE: Økonomi og Administrasjon til Eiendomsmegling
15.08.2016 23:40   Julia
Hei, har du fått funnet mere om den saken din? Lurer næmlig på det samme! Mvh Julia

Finn utdanninger innen kategorien