KAOS TRENGER HJELP - Forum

22.12.2013 01:38   KAOS

Okei, jeg er ferdig med allmenn og har derfor studiekompetanse, dette året tok jeg som ett fri år fordi jeg ikke visste helt hva jeg ville bli. Nå som jeg har kommet halvveis i friåret mitt begynner jeg å bli ganske stresset over hva jeg skal søke på! Jeg er ikke spesielt skoleflink, og har heller ikke noe slags talent eller noe jeg er spesielt flink på. Jeg føler meg helt lost, alle vennene mine kommer seg videre og er godt i gang, eg føler jeg står fast og aner rett og slett ikke hva jeg passer til. Jeg har ingen hobbyer bortsett fra å kanskje se sminkevideoer og slikt men føler heller ikke at jeg er spesielt flink på dette området heller. Jeg trodde alltid jeg skulle satse på trening da dette var en ganske stor interesse litt tilbake. Men dette året har det falt helt bort, og jeg føler det rett og slett blir flaut å satse på noe slikt i og med at jeg er i så dårlig form. Slik typisk A4 jobb er ikke noe for meg. Men vil gjerne jobbe på dagtid i ukedagene. Jeg vet jeg er veldig kravstor, men er bare veldig forvirret og det kan godt hende denne teksten ikke gir noe mening, men jeg bare skriver tankene mine. Poenget mitt er vel egentlig å spørre om dere har noen tips til utdanninger som man som oftes glemmer litt bort eller tar for gitt, som kanskje kunne passe meg? Noen som er/var i samme situasjon og kanskje kom ut av den? og hvordan? Setter pris på seriøse svar :)


Finn utdanninger innen kategorien