Biomedisinsk - Forum

21.10.2009 10:18   Line H
Jeg har vært inne her og lest litt om utdanning. Da kom jeg over et yrke innen medisin som kalles Biomedisinsk analytiker, men jeg klare ikke finne ut hvor det evt går an å utdanne seg til dette. Kanskje det har et annet navn? Noen som har studert biomedisin?

Biomedisinsk
21.10.2009 10:24   Studentum
Jeg fant et par skoler som tilbyr biomedisin studiet: - Atlantis Medisinske Høgskole - Høgskolen i Oslo På Universitet i Bergen er biomedisin en del av medisin studiet I bachelorprogrammet, Human ernæring følger man undervisningen ved institutt for biomedisin i hovedsak sammen med medisin – og/eller odontologistudenter de første 1 ½ årene. Tannpleiestudiet følger man undervisningen ved institutt for biomedisin. Håper dette hjalp!

RE: Biomedisinsk
08.11.2009 01:17   Umair
Hei! Jeg har nettopp blitt ferdig med videegående i år, og har lyst til å studere biomedisin videre, i Danmark eller Sverige. Er det noen tips om hvilket studiesteder som tilbyr dette kurset i Danmark og i Sverige for norske studenter som meg. Evt. hvordan jeg kan søke der? Hvis noen kunne hjelpe meg, så hadde det vært helt supert, siden jeg har nokså lite peiling på dette. MVH Umair

Finn utdanninger innen kategorien