Hvilken by er Norges beste studentby? Hjelp oss med å kåre vinneren - delta her 🎓

Studere i utlandet? - Forum

14.11.2010 23:55   Caroline

Hei! Jeg er veldig usikker på om jeg skal studere i Australia eller ikke. Jeg har både vurdert og tenkt veldig mye på det en god stund, men likevel blir jeg bare mer og mer forvirret av meg selv.

Jeg har vært i Australia før, og absolutt elsker landet på alle mulige måter, men vet ikke om jeg har mot nok til å flytte dit for å studere. Jeg blir også mer og mer enig med meg selv at jeg vil studere i Australia like mye som jeg vil studere i Norge. Stillingen er 50-50.. (men er ganske sikker på at jeg kommer til å angre hvis jeg ikke drar til Oz..)

Det jeg lurte på er om noen, enten dere skal studere/studerer selv i utlandet, eller er i noe av den samme situasjonen som meg, kunne kommet med noen tanker, tips, hva som gjorde at du bestemte deg osv


RE: Studere i utlandet?
19.01.2011 22:34   Lise

Hei! Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Har også veldig lyst til å studere i et annet land (har tenkt på Australia), men er også usikker. Nylig meldte jeg meg av en reise til å studere i Frankrike, noe jeg angrer veldig mye på! Jeg tror nok du kommer til å angre om du ikke reiser, det gjør i hvertfall jeg. :-P


Finn utdanninger innen kategorien