Klesdesigner studie - Forum

21.10.2009 11:02   Daniel
hei, jeg ønsker å studere klesdesign i utlandet, men ønsker ikke å dra til italia eller paris.. vet noen om andre steder der de har ordninger for utvekslingsstudente? for det er tanken på å være ny i et ukjent land alene.. kan noen komme med tips og råd?

Klesdesigner studie
22.10.2009 16:04   Studentum
Hvis du ikke vil studere i Paris eller Italia kan du eventuelt reise til London og studere klesdesign. Jeg anbefaler deg til å først finne ut hvor du kan tenke deg å studere, deretter undersøk om det finnes noen skoler som tilbyr klesdesign studier og kontakt dem som gjør det. Håper dette hjelper, lykke til! Studentum

Klesdesigner studie
04.01.2010 17:41   Andreas
New york er vel det beste og mest interresante stedet jeg kan komme på. Jeg har tenkt og studere "Fashion Marketing and Management" på berkeley college i new york. Da tar jeg hele bachelor graden. Siden jeg har generell studiekompetanse kan jeg hoppe rett opp til 2 året. Linken: www.studereiutlandet.no/Berkeley_College_89287.htm Men er ikke sikker på om prisen som står på den siden, er for enten 1 år, eller for hele studiet.

RE: Klesdesigner studie
13.07.2010 23:11   Fridaa

Da tar jeg hele bachelor graden. Siden jeg har generell studiekompetanse kan jeg hoppe rett opp til 2 året

Hvordan gir det deg lov til å hoppe opp til 2. året??

- Frida


Finn utdanninger innen kategorien