Hvilken by er Norges beste studentby? Hjelp oss med å kåre vinneren - delta her 🎓

Frisørutdannelse - Forum

06.05.2008 14:34   Caroline
Hvilke frisørskoler kan anbefales i Oslo / Akershus. Det er så mange forskjellige, og vanskelig å velge:) Takk for svar.

Frisørutdannelse
07.05.2008 09:23   C.Alice
Jeg gikk på frisørinstituttet FI. Ser at skolen ligger inne her på studentum som Frisør- og Hudpleieinstituttet A/S. Det er en skole jeg anbefaler på det sterkeste. Utrolig dyktige og seriøse lærere og god oppfølging. Skolen ligger i Sandvika. Du vil garantert ikke angre:) Lykke til:)

Frisørutdannelse
06.08.2008 08:09   Merete
Kan også anbefale Toni&Guy akademiet. Gikk på det i Oslo og man får lære seg sinnsykt mye!

Frisørutdannelse
12.09.2008 14:27   Sara
Noen som vet hvordan det fungerer å studere frisør i utlandet?? Har super lyst til å ta et år i et varmere land, men har hørt at det er litt spess regler for svennebrevet..

Frisørutdannelse
26.09.2008 10:54   S
Hei Sara En god idé kan være å kontakte en studieformidler. Da vil du få informasjon om hvilke skoler som tilbyr frisør utdanning og du kan samtidig få svar på dine spørsmål om svennebrev. Ofte må studier utenfor Norge godkjennes om du senere vil arbeide i Norge, men kravene for dette må alltid kontrolleres innen du begynner på studiet. Jeg ville ha kontaktet fagopplæringskontoret i fylket ditt for å få svar på dine spørsmål.

Finn utdanninger innen kategorien