tilleggspoeng - Forum

02.11.2009 22:24   Marte
Hei! Lurer på om man får 2 tilleggspoeng etter 4 månederskurset på Zanzibar-folkehøyskole? Takk på forhånd!

RE: tilleggspoeng
10.11.2009 14:44   Sisse Simonsen
Hej Marte Jeg ved at det er muligt at søge om dispensation for at få point for Højskole opholdet på Zanzibar. Du skal kontakte den uddannelsesinstitution du ønsker at søge på og spørge dem i forhold til en ansøgning. Hvis du kontakter mig på info@zanzibar-hojskolen.dk så har jeg noget materiale jeg kan sende dig som beskriver Højskolen. Håber at høre fra dig. med venlig hilsen Sisse - Zanzibar Højskolen

Tilleggspoeng
04.01.2010 15:13   june g. hirding
Hei! Har du mulighet til å sende meg informasjon om høyskolen som kan være til hjelp for å prøve å få godkjent denne folkehøyskolen som en del av min utdanning. Jeg er utdannet markedsøkonom, altså har gjennomført et 1- årig studium, og prosjektarbeidet dere har på denne høyskolen kunne jeg hatt glede av å fått godkjent som endel av min utdanning. Så lurer jeg på en ting til, er det flere plasser igjen på kullet som starter opp denen høsten, altså fra august 2010? I såfall hvor mange? Fordi jeg har lyst til å melde meg på, men hadde hatt interesse av og vite hvor mange som er påmeldt evt. hvor mange det blir, siden så dere har fått et nytt prog. også, det som starter opp i feb. med frivillig arbeid. Tror dette også kunne vært noe for meg, men hva er aldersgr. der sånn ca? På forhånd tusen takk! Mvh June G. Hirding.

Zanzibar-folkehøgskolen