Sammensatt bachelor i språk eller lignende? - Forum

21.03.2012 00:53   Undrende 22-åring

Hei! Mitt spørsmål angår sammensetning av ulike fag til en bachelor. Jeg har 60 studiepoeng i engelsk og 50 studiepoeng med journalistiske fag (inkludert ex.phil). Etter avsluttet semester våren 2012 kommer jeg til å ha 15 studiepoeng i pedagogikk, 15 studiepoeng i norsk m/didaktikk og 15 studiepoeng i matematikk m/didaktikk. I tillegg har jeg 5 studiepoeng etter et intensivkurs i fransk. Totalt vil jeg altså ha 160 studiepoeng når dette semesteret er over. Som dere ser har jeg en god miks med litt av hvert. Felles for fagene er at de er rettet mot språk/formidling og pedagogikk. Tror dere det finnes et universitet i Norge som vil hjelpe meg til å sette sammen så mange av fagene som mulig til en bachelor? Jeg regner uansett å måtte ta noen fag til for å fylle opp nok poeng til en fullverdig bachelor. På forhånd takk!


RE: Sammensatt bachelor i språk eller lignende?
16.04.2012 10:38   Rune

Jeg har studert pedagogikk på universitetet med mange lærere. Det virker som at studie veilederne der er veldig flinke til å hjelpe studenter med å sette sammen fagene til en lærerutdannelse. Høgskoler kan antageligvis hjelpe deg også :) Håper dette var til hjelp