Får jeg svar på spørsmål? - Forum

03.09.2012 13:38   Anders

Jeg har sendt dere flere meldinger men dere har ikke svart enda.. Det er ei stund siden jeg har sendt dem også. Sender dere det til mailen min?

Kan hende dere har svart men at det er jeg som ikke vet hvor jeg skal se det.. :P


RE: Får jeg svar på spørsmål?
03.09.2012 13:40   Studentum

Hei Anders,

Studentum er en søkertjeneste på internett som skal hjelpe alle i Norge med å finne sin utdanning i Norge eller i Utlandet. Vi hjelper dere med å komme i kontakt med de som tilbyr de utdanningene dere finner i vår søketjeneste ved å ha et kontaktskjema på de ulike utdanningssidene. Disse kontaktskjemaene velger skolene selv om de ønsker å ha på vår side, og de som ønsker å ha kontaktskjema har lovet å svare dere på spørsmål og henvendelser.

En annen måte Studentum hjelper alle med å finne sin utdanning, er ved å legge ut forumtråder med spørsmål som alle kan svare på. Det er mulig at ditt spørsmål har blitt lagt ut på forum, fordi vi i studentum ikke har mulighet til å svare på alle type spørsmål om utdanning. Vi håper derfor at det er noen der utde som kan svare på forumspørsmålet. 

Ofte kan vi kanskje svare, men da svarer vi også på forumet slik at alle andre som lurer på det samme også får svar.

MVH

Studentum