Begynne på skolebenken igjen som 32 åring - Forum

31.03.2020 14:30   Fredrik

Jeg er 32 år. Vurderer å begynne å studere igjen som 32 åring etter flere år i arbeidslivet. Kanskje som fulltidsstudent. Lurer rett og slett hvordan det er å komme inn i et studentmiljø i denne alderen. Det er vel flest studenter i alderen 20-25 år. Blir man sett litt rart på? Blir det kleint å forsøke prøve å komme inn i et yngre miljø?


RE: Begynne på skolebenken igjen som 32 åring
31.03.2020 15:24   NAZISH Morrien khan

Jeg lurer hvis du person er 23 alder det betydning ikke rar.Men det ikke vanskelig å studere som hvis ei person ikke kan studere så hvorfor det til? Idag mange person som studerer med dette melder hvis problem er med gammel alder det så ikke gammmelse aldere dette eldre kaller ei voksen alder men hav skjer idag hvis jeg studere med dette alder som er 29 år som jeg tenker det ei slag gode tankininger. Men hvis du tanker 23 alder rar det ikke So rar men hvis 25 alder kan studere hvorfor ikke 23 Kan ikke studerer.Hvis idag tanker person alder det viktige men hvis idag person lurer studiea So det betydning importere takk Men hvis du spørsmål So sent melding.kan ta kontakt.Takk.