Bachelor i Vernepleie på nett - Forum

13.09.2011 18:05   bjerikrd
hei , finnes det nettbasert studie bachlor i vernepleie ? og kan du komme inn på dette studie med realkompetanse ? har ca 20 år innenfor psykiatri og arbeid innenfor barn med rus og atferdproblematikk hilsen bjerk

RE: Bachelor i Vernepleie på nett
05.10.2011 12:08   Studentum

Hei!

Vi har ingen bachelor i vernepleie som nettstudier i søketjenesten vår. Men ta gjerne kontakt med en skolene som tilbyr denne utdanningen. Der kan du forhøre deg om de tilbyr nettstudier eller om de eventuelt har en samlingsbasert undervisningsløsning. Her har jeg gjort et søk for deg i søketjenesten vår: www.studentum.no/__vernepleie___.html
Lykke til!


RE: Bachelor i Vernepleie på nett
03.05.2012 08:40   Barnevernsarbeider

Hei!

Jeg flytter mest sannsynelig til Spania om ett år og har noen spørsmål om det er mulig å ta barnevern utdannelsen gjennom fjernundervisning 2012-2015?

Prøvde å finne frem på siden her, men så ikke ut som det var noe konkret barnevern utdannelse. Jeg tar påbygg nå, så da får jeg generell studiekompetanse til våren.


RE: Bachelor i Vernepleie på nett
03.05.2012 08:42   Ingvild

Hei!

Jeg kan dessverre ikke finne noen utdanning innen barnevern som du kan kombinere med utenlandsreisen til Spania i vår søketjeneste. Jeg har gjort et søk for deg innen Barnevern (http://www.studentum.no/__barnevern___.html. Anbefaler deg å ta kontakt med en av skolene som kommer i listen for å høre om det finnes noen muligheter for fjernundervisning innen barnevern. 

Lykke til!