Veterinær studier - Forum

12.05.2012 00:34   Tuva

Hei,

jeg er en 23 år gammel jente som for øyeblikket er i mitt 2. år av en musikk Bachelor i England. Jeg har derimot ombestemt meg helt og vil jobbe mot en karriere som dyrlege.

Jeg har nok kun generell studiekompetanse med fokus på teater, så jeg stiller på bar bakke...

Snittet mitt fra videregående er 4,5 - men jeg har ikke tatt Kjemi, Fysikk, Biologi eller Matte fra 2. og 3. trinn VGS. Jeg vil søke meg inn på en Bachelor i Vancouver, Canada, som kan lede til en veterinœr master et annet sted - men før noe av dette blir jeg ett år hjemme i Norge hvor jeg håper å kunne ta opp fag og forberede meg...

Hvor begynner jeg??

Hvilke skoler som tilbyr voksenopplœring i Bergen, og hvor mye koster det?

Tusen takk for hjelpen!


RE: Veterinær studier
14.05.2012 13:24   Studentum

Hei Tuva,

Veldig godt spørsmå!

Syntes det virker som en god ide å starte på noe voksenopplæring i Bergen for å få de nødvendige fagene.

Jeg laget et søk for deg over ulike utdannelser som retter seg mot dyr og veterinær i utlandet. Når det kommer til utdanning i utlandet må du huske på at det er flere aktører som ligger i den listen som hjelper deg med å finne ditt studium i utlandet, og at det beste er å bruke deres kontaktinformasjon / kontaktskjema for å spørre dem direkte.

MVH

Studentum


Finn utdanninger innen kategorien