Bachelor Degree in International Marketing
Bachelor of Science in International Marketing
Er du interessert i markedsføring? Kunne du å tenke deg å studere i en internasjonal setting? Ved Schiller International University kan du ta en bachelorgrad i internasjonal markedsføring!
Om utdanningen - hva lærer jeg?
Med en bachelor i internasjonal markedsføring vil du lære grunnleggende prinsipper innen markedsføring, i dagens digitale og globale verden. Du vil lære deg å benytte språklige virkemidler og flerkulturell kommunikasjon både muntlig og skriftlig, samt tilegne evner i kritisk tenking og beslutningstaking. Ferdighetene du får gjennom studiet, vil gjøre deg i stand til å reagere og respondere på en verden i stadig utvikling.
Videopresentasjon
Videre studier/jobbmuligheter
Utdanningen forbereder deg på karrierer innen markedsføring i en global og internasjonal kontekst, hvor linjene mellom forretning og teknologi blir mindre og mindre.
I tillegg til tradisjonelle karrieremuligheter innen regnskap, bank og forsikring, vil du kunne søke yrker innen digital transformasjon, digital virksomhet, e-handel, Business Analytics, web-utvikling og prosjektledelse, f.eks.
Opptakskrav/Søknad
Søknadsprosessen
- Fyll inn søknaden
- Betal søknadsavgiften
- Fullfør intervjuet
Intervjuet med opptaksrepresentanten gir mulighet til å stille spørsmål, definere pedagogiske og faglige mål og om graden vil møte dine behov. - Send inn alle nødvendige dokumenter
Dette inkluderer utskrifter, passdokumentasjon, bevis på engelskkunnskaper, motivasjonsbrev o.l. - Når du bli akseptert, vil du motta en akseptpakke
For studenter som trenger VISA, vil du motta kopi av betinget akseptbrev, sammen med faktura for første semester. Når den er betalt vil du motta akseptbrevet og akseptpakken.
Studiefakta, Tittel m.m
Bachelor’s Degree in International Marketing (240 ECTS).
Etter endt utdanning skal du kunne:
- Analysere og anvende konsepter, systemer og verktøy for administrasjon av markedsføringsinformasjon nødvendig for innhenting, evaluering og spredning av informasjon i markedsføringsbeslutninger.
- Utvikle strategier for effektiv kommunikasjon, plassering og distribusjon av produkter, konsepter, varer og tjenester som reagerer på internasjonale markeder.
- Undersøke kunders behov og ønsker og gi anbefalinger angående forretningsbeslutninger.
- Formulere markedsføringsplaner som møter behovene eller målene til en bedrift eller organisasjon.
- Evaluere virkningen av globale, politiske, økonomiske, konkurransedyktige, miljømessige, kulturelle og sosiale systemer på utvikling av markedsføringsstrateg
Kostnader
Jeg vil vite mer!
Kontaktinformasjon til Schiller International University
Schiller International University
Fyll inn følgende felt for å få mer informasjon fra Bachelor Degree in International Marketing:
Det finnes ingen omtaler av denne utdanningen ennå. Bli den første!