International Business and Marketing - Master
NTNUInternational Business and Marketing - Master
International Business and Marketing seeks to enable candidates to develop a holistic business view and to actively participate in cross-functional teams in globalised organisations.
The industry of Mid-Western Norway is highly internationalised. Many businesses within this region operate on markets with a high degree of global competition. In spite of this region’s strong globalisation, this is the first master’s degree in management studies specialising in international business and marketing offered in this region.
Opptakskrav/Søknad
Completed Bachelor degree within business administration with business economics, economics, methods and adminsitration.
Studiefakta, Tittel m.m
Master's degree in International Business and Marketing.
120 ECTS.
NTNU
NTNU – Norges Teknisk-Naturvitenskapelige Universitet
Ved NTNU – Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet skapes kunnskap for en bedre verden og løsninger som kan forandre hverdagen. NTNU er et internasjonalt orientert universitet med hovedsete i Trondheim og campuser i Ålesund og Gjøvik.
NTNU har en teknisk-naturvitenskapelig hovedprofil, en rekke profesjonsutdanninger og en stor faglig bredde som også inkluderer humaniora, samfunnsvitenskap, økonomi, medisin, helsevitenskap, utdanningsvitenskap, arkitektur, entreprenørskap, kunstfag og kunstnerisk virksomhet