Etterutdanning: Kropp og bevegelse i samspill og relasjon
Etterutdanning studieåret 2024-2025
Tema for studieåret: Kropp og bevegelse i samspill og relasjon
NGI starter opp nytt etterutdanningsprogram høsten 2024. Utdanningen er toårig og vi tar imot søknader ett år av gangen. Det første året inneholder 4 obligatoriske samlinger a 2 dager, hvorav 2 samlinger i høstsemesteret og 2 i vårsemesteret. I tillegg er veiledning i små grupper en del av utdanningen og settes opp med 3 timers veiledning 4 ganger i løpet av studieåret.
Hvert studieår i utdanningen tar for seg et konkret tema som belyses fra forskjellige sider.
Første samling er en innledning til tema, i de neste to samlingene spisses det mer konkret tematisk og i siste samling trekkes trådene sammen og ser det hele i en sammenheng.
For studieåret 2025-26 blir det satt opp et nytt tema og mer informasjon om dette kommer.
Studenter som har fullført etterutdanningen med 2 år fra 2024-26 vil kvalifisere for å søke veilederutdanningen ved NGI.
Kommende startdatoer
Opptakskrav/Søknad
Fullført og bestått 4- årig grunnutdanning i gestaltterapi fra NGI eller tilsvarende gestalt institusjon.
Studiefakta, Tittel m.m
Gjennomføring
1 år- 4 samlinger a 2 dager à 16 timer og 4 ganger veiledning à 3 timer.
Undervisningstider: alle dager, 09.00-17.00.
Etterutdanningen er to-årig og du søker per. studieår.
Kostnader
Pris: NOK 15 800,- inkludert veiledning
* Gjelder for studieåret 2024/2025
Registreringsavgift kr. 2900.- kommer i tillegg.
Inkludert i prisen:
- Undervisning: 4 samlinger per studieår
- Veiledning i gruppe: 4 ganger per studieår
Inkluderer ikke:
- Litteratur
- Registreringsavgift kr. 2900.-
Få en påminnelse
Norsk Gestaltinstitutt Høyskole
Er du interessert i gestaltterapi, coaching og relasjonsledelse? Ta utdanningen din på Norsk Gestaltinstitutt Høyskole! Norsk Gestaltinstitutt AS (NGI) ble etablert i 1986 og har tilbudt utdanning innen gestalt i snart 30 år. Antallet utdanningstilbud har økt i denne perioden,...
Les mer og vis alle utdanninger ved Norsk Gestaltinstitutt Høyskole