Vis studentum.no som: Mobil

Digital kommunikasjon og markedsføring - Bachelor

Handelshøyskolen BI
Sammendrag
Heltid
3 år, 180 studiepoeng
Bachelor
Ja
August
Bergen, Oslo, Trondheim

Om utdanningen

Bachelor i digital kommunikasjon og markedsføring

Med dette studiet lærer du å planlegge, gjennomføre og analysere strategier for kommunikasjon og markedsføring til ulike formål, som eksempelvis reklamekampanjer. Du vil få innsikt i hva som skal til for å skape engasjement i sosiale medier, hvordan man bygger sterke og positive merkevarer gjennom kommunikasjon, hvilke kommunikasjonskanaler man skal velge og hvordan man skal bruke dem. Du vil opparbeide deg ferdigheter som gjør deg i stand til å analysere data og forstå hvordan du skal bruke denne innsikten til å utvikle gode markedsstrategier.  

Opptakskrav/Søknad

Du trenger generell studiekompetanse og et minimum antall konkurransepoeng for å kvalifisere for dette studiet. 

Studiefakta, Tittel m.m

Bachelorgrad. 180 studiepoeng.

Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI

BI er Norges eneste trippel-akkrediterte handelshøyskole. Et vitnemål fra BI gir deg derfor tyngden du trenger til å jobbe med det du vil.

I dagens arbeidsmarked er det mange om beinet. Arbeidsgiverne vil ha de beste kandidatene fra de beste skolene. Derfor er det viktig å velge en utdannelse som har tyngden du trenger. BI tilbyr:

  • Utdanning som er relevant for dagens arbeidsmarked
  • Svært sterkt fagmiljø med trippel internasjonal akkreditering
  • Anerkjente forelesere
  • Et mangfoldig campusmiljø med fantastiske tilbud og muligheter
Vis alle utdanninger fra Handelshøyskolen BI

Kontaktinformasjon til Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI

Nydalsveien 37
0484 Oslo

Tlf: 46 41 00 00


Studiested

OMTALER

Det finnes ingen omtaler av denne utdanningen ennå. Bli den første!