Studere i utlandet (USA) - Forum

03.09.2012 13:18   Ida Kristine Hansen Vihovde

Hei!

Jeg tenker veldig på å studere i USA, kanskje neste sommer.

Hva slags skoler kan jeg søke på i minnesota, er det noen av skolene som har noe innenfor reiselivsledelse eller lignende, eller kanskje markedsføring.

Når burde jeg begynne å søke på skole der borte? og er det noen som kan hjelpe meg igjennom søknadsprosessen sånn at ting blir gjort riktig?

Takk! :)


RE: Studere i utlandet (USA)
03.09.2012 13:20   Studentum

Hei,

På våre sider er det mange du kan kontakte om å studere i USA. Vi har også noen få kontakter blant studieformidlere som spesialiserer seg på Minnesota. Flere av de andre studieformidlerne for USA kan ofte hjelpe deg med Minnesota selv om det ikke dukker opp i søket.

Det er mulig å studere Markedsføring i Minnesota

markedsføring i USA Her kan du se mer om markedsføring i USA

reiseliv i USA Her kan du se mer om reiseliv i USA

Det er ulike søknadsfrister for å studere i utlandet, i USA bør du søke 5 - 9 månder før studiestart.

For å få hjelp til søknad og all forbedredelse kan det være lurt å bruke en studieformidler. Alle søkene jeg har gjort for deg i denne forumtråden har en lenk til en studieformidler som du kan kontakte ved å bruke vårt kontaktskjema. Du kan kontakte så mange du vil helt gratis for å vurdere hvem som passer best for deg, og som gir deg best service.

Husk at det ikke koster deg noe ekstra å bruke studieformidlere!

MVH

Studentum


RE: Studere i utlandet (USA)
06.05.2015 23:17   Miriam Strøm

Hei Ida Kristine,

Jeg studerer ved Stanford University, og jobber som guide i søknadsprosessen for norske studenter som ønsker å studere i USA. Ta gjerne kontakt hvis du kunne tenke deg hjelp til å møte alle frister, hjelp til å få gjennomført ulike tester osv. Lykke til!

Mvh Miriam,
www.miriamstroem.tumblr.com


Finn utdanninger innen kategorien