Arkitektur i Polen - Forum

13.10.2008 11:51   Anonymt medlem
Hei! Jeg lurer på om dette er mulig: Jeg holder på med mitt 2. år nå, jeg studerer arkitektur ved universitetet i portsmouth i England. Det jeg ønsker er å overføre til polen/tyskland/ungarn eller et land nærmere Polen. Helst vil jeg ta 3. året i polen. Først og fremst, er dette mulig? Jeg lurer også på dette: Jeg vil ta en master i arkitektur i Polen, hvor i polen kan jeg gjøre dette (Bialystok?), og ved hvilke universiteter? Jeg er avhengig støtte fra lånekassen. Takk for at du hjelper meg! klem fortvilet student

Svar: Arkitektur i Polen
13.10.2008 11:52   Anonym
Hei Cathrine, I dag så har vi dessverre ikke noe samarbeid med noen som formidler arkitektstudier i Polen eller noen av de andre landene du nevner så jeg har ikke noe bra svar å gi deg angående hvilke muligheter du har videre. Ta kontakt med Ansa, www.ansa.no og hør om de kan hjelpe deg der. Vi har en norsk kontaktperson for medisinutdanning i polen. Du kan jo maile henne og høre om hun kan gi deg noen råd, eller kanskje hun kan sette deg i kontakt med noen andre som har bra oversikt over studier i Polen. Mail adressen hennes er britt@eurekas.no Håper det løser seg, lykke til

Finn utdanninger innen kategorien