Språkreise til USA - Forum

08.09.2008 09:19   Mia
Hei. Er det noen som har vært på språkreise i USA? Min storesøster gikk på High School der for noen år siden men tror ikke jeg vil være der et helt år.. Klarte ikke å bestemme meg for hva jeg skulle studere i høst etter videregående, så nå jobber ejg bare deltid på Esso, men hadde vært bra å lære seg engelsk litt bedre. Mia

Språkreise til USA
12.09.2008 10:44   Emil
EF har mange bra språkreiser, og da behøver du ikke være et helt år. Selv har jeg sett litt etter italienske språkkurs. Noen tips der???

Språkreise til USA
12.09.2008 14:41   Christian
Kilroy har vel også en del bra tilbud! Jeg ville bare tatt kontakt med ett byrå og forhørt deg. Som Emil sier så trenger du ikke å være der et helt år, og jeg tror kursene starter med jevne mellomrom hele året. Det gjorde de i alle fall når jeg var på språkskole i Spania, - så lenge det er ledig plass får du begynne! Meld deg på nå så er du der innen jul! Lykke til

Språkreise til USA
29.09.2008 16:20   Audun
Er det noen som har vært på språkreise i California? Skal dit i desember og vil gjerne ha noen tips om ting å gjøre mens man er der.

Språkreise til USA
23.07.2009 21:47   Silje
tenkte å studere engelsk i et år, slik at jeg lærer meg det skikkelig. Noen som vet om noen selskap som tilbyr dette? Har sett på EF, men de er så dyre. Noen billigere?

Finn utdanninger innen kategorien