Tips på nettstudier innen litteratur, data,turisme, historie, samisk kultur - Forum

18.02.2011 09:02   asfridkarlsen
Hei! Jeg er pensjonist og kunne tenke meg å ta et nettstudium. Det kan være emner innenfor litteratur, data,turisme, historie, samisk kultur osv. Om det fins noe i Sverige er det OK også. Jeg ser fram til å ta eksamen. Med hilsen Asfrid

RE: Tips på nettstudier innen litteratur, data,turisme, historie, samisk kultur
16.04.2012 11:39   jakob

Hei! Finnes det noen skoler som tilbyr emner innenfor litteraturvitenskap eller filmvitenskap som nettstudier?


RE: Tips på nettstudier innen litteratur, data,turisme, historie, samisk kultur
16.04.2012 11:41   Rune

Hei.

Prøv å gjøre et søk på litteratur, film eller dans her på studentum, så får dere en liste over utdannelsessteder. Kontakt dem og spør om de har noe nettstudier eller fjernundervisningstilbud hos dem


RE: Tips på nettstudier innen litteratur, data,turisme, historie, samisk kultur
03.05.2012 08:30   Blokkfløyta

Er det mulig å ta musikkfag som fjernundervisning? Er det noen former for oppmøte i forbindelse med fjernundervisning?


RE: Tips på nettstudier innen litteratur, data,turisme, historie, samisk kultur
03.05.2012 08:32   Ingvild

Hei!

Vi finner ingen konkrete treff på musikkfag og fjernundervisning i vår søkemotor. Dette kan kanskje ha sammenheng med at musikk er et praktisk fag, og derfor vanskelig å kombinere med nettstudier/fjernundervisning.

Du kan imidlertid forsøke å kontakte en av utdanningsinstitusjonene som tilbyr fjernundervisning, og høre om dette også gjelder for musikkutdanningene de har i sitt studieprogram.

Lykke til!