Eiendomsmegler på nettstudie - Forum

05.09.2012 14:42   Linn

Hei

Ser litt på Eiendomsmegler på nettstudie, men finner så lite informasjon vedrørende dette. Hvem kan jeg kontakte for mer informasjon om eiendomsmegler på nettstudie?


RE: Eiendomsmegler på nettstudie
05.09.2012 14:46   Studentum

Hei

Eiendomsmegler på nettstudie har jeg også problemer med å finne. Det jeg kan eventuelt anbefale deg er å kontakte noen av de skolene som utdanner eiendomsmeglere, og finne ut mer om hvordan utdanningen der er.

Mange utdanninger i dag baserer seg i stor grad på selvsstudie, og kanskje bare 1-2 obligatoriske oppmøter. Kanskje noen av de utdanningene er slik?

MVH

Studentum


RE: Eiendomsmegler på nettstudie
29.10.2012 12:50   Karina

Hei,

Jeg er en pike som drømmer om at studere eiendomsmegling, men finner mine muligheter begrenset, da jeg ikke kan flytte til en by med høgskole eller universitet. Vil derfor spørre om der finnes muligheter til å studere eiendomsmegling som fjernstudie på noen måder?

Bør kanskje også nevne at jeg er dansk, så generall studiekompetanse er litt nytt for meg? Så vidt jeg kan lese meg til må man have norsk for at oppfylle kravet om generell studiekompetanse og det har jeg jo ikke. Er jeg da nødt til å lese norsk innen jeg kan søge inn eller hvordan forholder det seg?

Gleder meg til å høre fra dere og håper på et positivt svar.

Ha en flott dag videre.