Kuleste året i mitt liv! - Forum

05.08.2008 15:56   Karen
Anbefaler virkelig alle å ta et år på folkehøyskole! Helt fantastisk morosamt og absolutt det beste året i mitt liv. Fikk veldig mange nye venner og man kommer kjempe lett inn i det nye miljøet siden ingen kjenner noen. Fikk også reise på flere reiser som til Berlin og Spania. Hvor du får reise kommer jo så klart litt ann på hvilken linje du velger da, men tror de fleste skoler har kule reiser. Så om du ikke vet hva du skal gjøre enda så burde du reise et år på folkehøyskole. Du kommer garantert ikke til å angre!

Kuleste året i mitt liv!
07.08.2008 11:36   Ole-Egil
post Helt enig!!! Gikk på folkehøyskole for to år siden og nå skal lillebroren min gå på samme skole bare for at han syntes at det virka som at jeg hadde det så kult! Og det hadde jeg virkelig! Turen til Brasil var jo bare det BESTE!

Kuleste året i mitt liv!
03.09.2008 08:20   Caroline
Hei Ole Egil?? Hvilke folkehøgskole gikk du på?? Jeg har super lyst til å reise til Brasil samtidig som jeg trenger de ekstra poengene det gir å gå på folkehøgskole for å komme inn på det studiet jeg ønsker. Hvor lang var turen til Brasil og hva gjorde dere der nede?? Tusen takk på forhånd:)

Kuleste året i mitt liv!
08.09.2008 09:08   Ole Egil
Jeg gikk på Bakketun - den linja som heter Exploring Bolivia og Brasil. Hele turen varte i nesten 5 uker så man rekker å oppleve sinnsykt masse. Var i Bolivia også, veldig store kontraster så vær forberedt på et lite sjokk!

Kuleste året i mitt liv!
29.09.2008 16:06   Mina
Jeg gikk på Åsane Folkehøgskole i Bergen og det var skikkelig gøy!! Kjempe nære et stoort shopping senter og fikk masse nye venner på skolen! Var også på studiereiser så denne skolen kan jeg virkelig anbefale. Jeg valgte å ta et år på folkehøgskole for at jeg ikke visste hva jeg ville studere og jobbe med sener i livet, og jeg angrer ikke et sekund. Følte meg velkommen fra første øyeblikk og skulle ønske jeg kunne gå et år til der!

Kuleste året i mitt liv!
06.10.2008 14:33   Ida
jeg kan anbefale Folkehøgskolen 69° Nord! Helt fantastisk opplevelse og sååå mye fin natur. Var på mange, mange turer og alle var kjempe vellykket. Fikk også min "egen" favoritt hund som jeg hadde ansvar for. Hun hadde jeg med meg på nesten alle turene. Fikk mange nye venner som jeg fortsatt har kontakt med og nå har jeg gått videre til Høgskolen i Oslo.

Finn utdanninger innen kategorien