Bartender - Forum

06.08.2008 08:11   Tommy
Jeg har skikkelig lyst til å finne noe bra bartender kurs, gjerne i Oslo men hadde vært kult om noen viste om noen bra i spania eller hellas eller noe også. Noen bra tips?

Bartender
07.08.2008 11:45   Joakim
Om du vil gå en bra bartenderutdannelse i Oslo området så gikk jeg på Europeiske Bartenderskolen i Oslo. Du kan tydligvis lese mer om de på hjemmesiden her. Ellers så så jeg at en skole som heter H Butlers Bartenderskole har utdanning i Hellas. Kan jo også være et tips om du vil til varmere strøk!

Bartender
03.09.2008 08:32   Fredrik
Jeg gikk på den Europeiske Bartenderskolen i Kos, Hellas. Utrolig bra opplegg. Lærerene er knalldyktige, flere har vært med å konkurrert i VM, og man lærer masse! Skolen avsluttes med en bartendereksamen - skriftlig og praksis og deretter får man et internasjonalt sertifikat. Skolen er bare fem timer om dagen så man har plenty med tid til andre ting. Beach og partys ble det mye av! I sommer fikk jeg jobb på første forsøk på et sted i Nice, Frankrike, og nå jobber jeg i helger på et sted i Oslo ved siden av studiene. Super bra penger, helt villt med tips!

Bartender
08.09.2008 09:02   Anne Line
Hei alle sammen! Jeg gikk også på den Europeiske Bartenderskolen i Hellas! Når gikk du der? Var nemlig en som het Fredrik der da gikk der. Jeg jobber som bartender i Trondheim nå, men funderer på å studere videre. Kanskje noe med markedsføring eller reklame.

Bartender
12.09.2008 14:24   Fredrik
Stemmer Anne Line det er meg! Høsten 07, eller hva!

Bartender
15.09.2008 09:16   Anne Line
Nei så kult! Går det bra med deg eller?? Jobber du som bartender? Lillebroren min skal også begynne på bartender nå! Men på Barakademiet, virker skikkelig bra det også. Blir en skikkelig bartender familie!!

Bartender
27.10.2008 18:21   Inger Helen
skal på bartenderskolan i kos til sommeren.i juli.noen andre som skal?

Bartender
10.02.2009 18:39   Andre
Drar ned 15 mai og tar 18 mai- 6 juni kurset:) skal vel jobbe til starten i august tenker jeg :D det blir hærlig!!!

Bartender
22.02.2009 15:25   Dejan Zivanovic
Jeg tenker også å ta bartender kurset i Kos i juli :D

Bartender
22.02.2009 15:31   Dejan Zivanovic
Jeg tenker også å ta bartender kurset i juli på Kos :D

Finn utdanninger innen kategorien